Look by Linn

Inredning i salongen

Idag är det 1.a maj. har hunnit vara i Nora nästan en hel vecka utan att skriva här. Jag inner inte. somnar 23.30 på kvällarna, vaknar 05.30. varje dag, hela veckan.
Men idag hann jag pyssla. Det var länge sen. Har haft en bild i huvet vad jag ville med mina fransar jag hade i salongen. Dessa kommer jag aldrig använda. Så jag köpte ramar på Clas Ohlson och använde mit Look by Linn limspeed. Det blev 2 tavlor. De hänger nu i salongen. Jag blev riktigt nöjd.
Christofer har jobbat idag och jag har varit hemma med pojkarna. Röd dag en fredag. Colin är en riktig röjare. Man kan inte lita på honom alls. jag packade ordrar på lagret och han var med... han drog fram granen och började klä den. Sen gick han runt med en väska på huvet och skrattade. Vid matbordet, tog han saltet och hällde ut, på bordet och stolen. Och så skrattar han. Unge!
jag kan verkligen inte vända ryggen till när jag har dessa hemma. Då är halva hemmet förstört. Så vi har spelat loppa, lagt pussel, dansat, jagat varandra, hoppat studsmatta, ätit pommes till lunch då Christofer inte var hemma och glass till efterrätt.
Mysig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar