Look by Linn

Arbetsmoralen är hög

Men igår sa kroppen ifrån, hade känt av febern på söndagskvällen, men tänkte den går nog över. Lämnade barnen på dagis för att hinna med Forex, Mirage, KBMedia, och andra inköp inför dagens kunder. Så tänkte jag att sen kan jag lägga mig på soffan ha feber nån timme, sen går det över och jag är frisk på tisdagen.
När jag står på Forex har jag sån feberfrossa fastän jag tagit ibumetin. Lisa kom och hämtade mig, skjutsade hem mig och sen låg jag på soffan helt utslagen i 4 timmar, gick och lade  mig 19,30.
Idag har jag fortfarande lite värk men nu med svettningar.
Första gången jag avbokar kunder pga att jag är sjuk, jag har varit tvungen och vabba innan men varit så pass frisk att jag alltid velat jobba.
Colin vill ju så gärna ligga vid mig, är så rädd att jag smittat honom nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar