Look by Linn

Stormen Egon

Drog fram igår kväll. Det lät i hela huset och Colin vaknade och bökade på mig hela natten.
Lisa sa igår att hon skulle träna kl 09:00. Var så trött och ingen lust. Men jag tog mig till gymmet iallafall. Alltid roligt att köra ihop. När jag kom hem, tränade Christofer i källaren och Colin satt snällt och tittade på.
Har idag hunnit städa bort all jul. Igår tog jag ett break och vi lekte hos Elias. Mycket roligare att sitta och snacka med Louise och Johan.
Gymmat,  handlat, tvättat, städat och ikväll måste jag göra beställningar som jag inte hunnit.
Hoppas på att Colin somnar tidigt. Det behöver jag oxå.
Christofer ringde BUP i fredags och Eva hade inte skickat nån remiss. SOM HON SKULLE GJORT FÖR 2 MÅNADER SEN. Så jävla trött på detta. Om hon nu har för mycket att göra, tvinga nån mer på detta. Våra barn är viktigast.
Jag blir så jävla arg, rent ut sagt. Eftersom det tog henne över 3 månader förra gången att ordna ett möte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar