Look by Linn

2014

Vilket jädra år.
På gott och ont.
Det har hänt så otroligt mycket, livet, utbildningar och salongen har verkligen gått i 200. På det personliga planet har jag upptäckt sidor hos mig jag verkligen uppskattat att jag har. Vänner som finns i vått och torrt och att jag har en jädra vilja.
Och så är man mamma. Kanske just därför allt går runt, för man måste.
Allt går om man vill. Har mått skit många dagar men allt ordnar sig alltid.
Och i somras längtade jag till hösten. Hösten kom och nu är det plötsligt jul. vart tog hösten vägen?! Ännu mer utbildningar. Mer kärlek och mer framtidsplaner.
Det här året har verkligen gått upp och ner, så häftigt att man lever mitt i smeten. Fastän man ibland vill smita iväg en stund.
Tack 2014 för ett oförglömligt år. Man lär så länge man lever.
Jag ser fram emot vad 2015 har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar