Look by Linn

Ledig lördag

Har sovit Skit hela veckan. Torsdag till fredag var Colin uppe från 03-tiden. Han ska sova och böka på mig och så kommer Julian och sover skavfötters.
Så i fredags jobbade jag 07:45-17:45 och lade mig innan kl var 21:00.
Bad Christofer sova själv. Jag vet att pojkarna vill komma över och Colin blir ledsen om han inte får komma och sova hos mig när han är ledsen på natten. Och självklart kom båda pojkarna till mig inatt. Men med större plats i sängen sov Jag perfekt.
Vaken från kl 06:00 var på Maxi tidigt. Najs att veckohandla utvilad. Och hittade fodrade gummistövlar till Julian. Hann även en vända till eurostop och köpte byxor till pojkarna. Nu börjar deras kläder att slitas. Och de är mer bestämda vad de vill ha på sig. Tycker Lindex har sköna kläder och bra kvalité. Men pojkarna vill helst ha Spiderman,  batman,  hulken och spännande djur på sina tröjor.
Haft en skön ledig dag.
Colin somnade i soffan framför brasan 17:30.... Hoppas han sover för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar